Demeter Szilvia

ügyvezető igazgató

A gazdasági diplomával és 20 év üzleti tapasztalattal bíró vezető a versenyszféra különböző területein bizonyította már rátermettségét. Dolgozott nemzetközi tulajdonban lévő multinacionális cégnél, magyar nagyvállalatnál és saját vállalkozásban is. Eddigi sikerei és munkatapasztalata felkészítették rá, hogy minden körülményhez könnyen igazodva tudja elősegíteni a cégcsoport eredményes fejlődését.

A Gasztvitál csoport irányítása során nagyban hagyatkozik a saját területeiken professzionális munkát végző kollegáira.

 

„Tudom, hogy a csapatom hozzáállása és az igazgatóim rátermettsége által a cég minden kihívásnak és feltételnek képes megfelelni, akár az én személyes napi ellenőrzésem nélkül is.”

 


Demeter László

operatív igazgató

24 éve dolgozik a versenyszférában, különböző vezetői pozíciókban. Pályafutása során Jelentős időt töltött el a MOL multinacionális vállalatnál, ahol kimagasló eredményeket ért el az értékesítés ösztönzésében és a hatékony üzemeltetés kialakításában. Ezt követően a saját vállalkozásait építette.

Egy váratlan felkérésre, majdnem 20 év után tért vissza az eredeti végzetsége szerinti munkához: a Szegedi Tudományegyetem Élelmiszeripari Főiskolán végzett, mint vállalkozó menedzser. Tanulmányainak fókusza az élelmiszeripari cégek vezetése, üzemeltetése és hatékonyságjavítása volt.

A Gasztvitál cégcsoportnál feladata a teljes, biztonságos működés feltételeinek megteremtése. Ezen kívül a hatékonyság folyamatos monitorozása, javítása, és az állandó, kiváló minőség biztosítása.

„Meggyőződésem, hogy kiváló minőséget csak minőségi alapanyagból, minőségi felszereléssel és legfőképpen minőségi kollégákkal lehet elérni. Elkötelezett vagyok a közétkeztetés megreformálása iránt, és hiszem, hogy hamarosan eljön az idő, amikor a gyerekek és a felnőttek a legjobbat, azaz a Gasztvitál csoportot választják!”

 


 

Tóthy Judit

marketing igazgató

Több mint 2 évtizede aktív marketing, trade marketing szakember. Pályafutása során dolgozott nemzetközi, multinacionális söripari cég magyarországi leányvállalatánál, felelt 29 országért egy regionális pozícióban, valamint globális szintű beosztásban is támogatta egy világmárka munkáját. Lehetősége és feladata volt már az indulástól részt venni a minőségi márkák bevezetésében, építésében. Munkája révén hazánkban korábban ismeretlen márkák lettek elismert, piacformáló, majd később piacvezető brand-ek (ezek egyike például a Heineken márka).

A feladata a Gasztvitálnál ugyanilyen nagy kihívás: egy, a piacon még teljesen ismeretlen cégcsoportnak kell felépíteni a nevét, arculatát, kidolgozni a marketing stratégiát, majd azt marketingkommunikációval megtámogatni. A munka csak most kezdődik, de meggyőződése, hogy sikeres lesz. Erre garancia a cég hitvallása, elköteleződése a minőségi szolgáltatás iránt, és a kollégák több évtizedes szakmai tapasztalata.

„Megkérdőjelezhetetlenül a legjobbak akarunk és tudunk lenni.”

 


 

Csontos Anita

gazdasági igazgató

Az elmúlt 16 évben a pénzügy számos területén dolgozott multinacionális hazai és nemzetközi környezetben, ahol kitűnő eredményeket ért el. Legutóbb regionális szinten vezette 6 ország kontrolling tevékenységét. A Szegedi Tudományegyetemen szerzett közgazdasági programozó matematikus diplomát 2003-ban.

Végzettsége és korábbi tapasztalatai jó alapot adtak arra, hogy a Gasztvital Csoport indulásakor kialakítsa a pénzügyi és kontrolling folyamatokat, támogatva ezzel a cég sikeres működését. A vállalat növekvő elvárásainak eleget téve új integrált vállalatirányítási rendszer bevezetésében vállal vezető szerepet.

„Amikor cél egy nagyszerű, pozítív elvek szerint működő rendszer felépítése, akkor munkám íránti maximális odaadás és alázat fokozódik. Logikus irányelvek mentén, keményen haladunk a kitűzött cél felé, amiben egy nagyszerű csapat támogat.”