Minőségi szolgáltatás, kompromisszumok nélkül
Tudjuk és valljuk, hogy a megbízhatóság az üzleti kapcsolat alapja. A bizalmat nemcsak elnyerjük megrendelőinktől, hanem hosszú távon meg is tartjuk.
Szolgáltatásunk minden elemében a legmagasabb minőségű színvonalra törekszünk. Ehhez egyetlen célt tűztünk maguk elé: az elégedett fogyasztót. Ezt a célt szolgálja szakembereink, kollégáink és a cégvezetés komoly szakmai elköteleződése és tapasztalata.
A minőségi szolgáltatás nálunk ezt jelenti:
- magasan képzett, nagy tapasztalattal rendelkező szakemberekből álló csapat
- professzionálisan irányított és működtetett szervezet, a tervezéstől a végrehajtásig
- a legkorszerűbb vállalati rendszerek működtetése
- hiteles minőségbiztosítással rendelkező beszállítók kiválasztása
- garantált minőségű és nyomonkövethető alapanyagok felhasználása
- a legkorszerűbb konyhatechnológiai berendezésekkel és eszközökkel felszerelt főzőkonyhák
- az étel útjának dokumentált végigkövetése az alapanyag beérkezésétől addig a pillanatig, amikor a fogyasztó asztalára kerül
- higiénikus főző- és tálalókonyhák
- kulturált és barátságos étkezdék, képzett és kedves konyhai személyzettel
Munkánk leghűségesebb tükörképe a fogyasztói elégedettség rendszeres mérése. A minőséget azért tudjuk garantáltan fenntartani, mert minden intézményben hetente monitorozzuk szolgáltatásunkat. A kapott eredményeket kiértékeljük, a tanulságokat pedig beépítjük gyakorlati munkánkba.
Minden partnerintézményünk osztályozhatja munkánkat, értékelve szolgáltatásunk minőségét a következő szempontok szerint:
- az étel mennyisége
- az étel minősége
- az étlap változatossága
- a főzés, a szállítás és a tálalás során tapasztalt higiénia
- az étel pontos időben való kiszállítása
A felmérések összesítése után megítélésünket már közel 4,8 pontos átlagértékre növeltük (a maximális pontszám 5 pont). Bővebben itt talál részleteket rendszeres elégedettségi felméréseinkről.
Miért válasszon bennünket?
Amiért a többiek: a kiváló minőségért és magas színvonalú szolgáltatásért.